Dag 15 Luxemburg - Amsterdam

Transportsträcka till Amsterdam hela dagen. Mår skit, har blivit sjuk. Ligger på hotellet och vill hem. Tycker väldigt, väldigt synd om mig själv just nu. Uppdaterar när jag mår bättre. Fy fan. 
 
Underbarast är ju att min älskade, förstående sambo ligger bredvid mig och tuggar på nån fet, jävla vakuumförpackad korv. Och sen torkar av sina flottiga fingrar på mig. När jag ligger med en kräkpåse och hulkar. 
 
"-Men jag är ju hungrig..." 
 
Men gå ut i korridoren och ät då!!!! 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hahaha.. Låt nu Robban äta! ;)

Svar: Tack för din omtanke ;) Åt nån fisk i en Belgisk liten by på vägen igår. De hade även varma körsbär med frikadeller på menyn, borde förstått redan då :/ Börjar må bättre nu i alla fall. Ska skicka ut Robban för att köpa BK till mig.
mcrookie.blogg.se

2013-08-15 @ 00:39:34
Postat av: Bohrm*

Förstår dig Cilia!
Vart också fetsjuk av en Subway macka i Poznan!!
Aldrig mer Subway.

Svar: :) Fy fan.
mcrookie.blogg.se

2013-08-15 @ 13:36:07
Postat av: Maria

Hoppas du mår bättre nu! Stackare...

Svar: Tack, ja det kändes mycket bättre redan dagen efter :)
mcrookie.blogg.se

2013-08-16 @ 19:38:36
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0