Dag 2 Polska färjan-Krakow

Har precis ätit frukost. Robban har somnat om och ligger och snarkar bredvid mig. Båten beräknas vara framme vid 13:00. Vi har packat ihop våra saker och ska möta de andra vid 12:30 för att gå ner till hojarna och förbereda dem innan vi lägger till. Eftersom det har varit lugnt så hoppas vi att de står kvar som vi lämnade dem och inte vält. Säkerhetsanordningarna för att spänna fast dem var väl inte de bästa. Några rep och ett staket. Så planen för mig nu är att snart börja dra på mig dagens outfit. Sen väntar 50 mils motorvägsåkande innan vi när hotellet i Krakow. Där väntar förhoppningsvis en god middag och en kall öl. 
 
Robban. 
 
Jag. Trött. 
 
Gillar skylten. Typ: Toalett för kvinnor, män och hundar med munkorg...
 
Dagens resrutt. 

Kommentarer
Postat av: Vildnos

Undrar nyfiket var hundarna utan munkorg får kissa....

2013-08-08 @ 13:27:06
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0