Dag 25 Västerås - Sundsvall

Vi har varit hemma några dagar nu. Folk frågar om resan och jag minns knappt nånting. Och OM jag minns någonting så vet jag inte var det skedde eller när. Min hjärna klarade tydligen inte av så mycket stimuli utan att stänga ner. Det är lite Walking Dead -känsla här hemma just nu. Jag minns inte att sista etappen gick bra, men uppenbarligen gjorde den ju det eftersom jag sitter här och skriver. Jag vet att resan vi gjorde hamnade på exakt 698 mil. Den sista milen tack vare en idiot som vi först trodde körde rattfull, precis när vi skulle svänga av till vårt bostadsområde så blir vi uppmärksamma på att bilen framför kör på fel sida av vägen, kör upp på trottoaren och dessutom nästan lyckas klippa fem mötande bilar. Så Robban kör efter och bilen märker det och kör in på en parkering. Vi ringer polisen och medan vi väntar på dem så håller Robban honom kvar genom att småprata. Vi vet fortfarande inte vad det var för fel på honom. Det kan verkligen varit allt från rattfylla-sjukdom. Men, men vi lämnade över till polisen så fort de kom och åkte hem. 
 
Sammanfattning: 
 
Dagar: 25 (med paus i Småland)
Mil: 698 
Länder: 12 
 
Ska fortsätta smälta resan lite till och sen kommer jag lägga upp ett par inlägg som Robban skrev, lite tips, lite fler bilder och lite mer detaljerad information om vissa saker. Men just nu. Vila. 
 
Tack alla som följt bloggen. Det har varit en kick att följa statistiken över antalet besökare. Det är coolt att så många visar intresse över vad jag skriver. Utan följare hade det känts meningslöst att skriva, vilket det i själva verket inte var. Det känns bra att veta att jag har dokumenterat resan i princip varje dag Och tagit mängder med bilder. När jag inte är så jävla mätt på att resa så kommer det kännas kul att se tillbaka. 

Kommentarer
Postat av: Bohrm*

Men Cilia?!
Vi har redan börjat planera 2014!
Massor av mil som man längtar till ))
Bra skrivet och fina bilder
///

Svar: Tack :)
mcrookie.blogg.se

2013-08-27 @ 20:55:34
Postat av: Vero

Och så hittar jag dig NU FÖRST!!! Ska sätta mig ikväll och läsa igenom lite va du har skrivit om. Har länge letat MC-folk i bloggsfären och inte med någon större framgång. Men kul att hitta dig och jag hoppas att du skriver mer för nu har jag lagt till dig i min lista också. :)

Ha en fin dag!

Svar: Tack! Kommer nog vara lite dött här på bloggen tills våren kommer. Kul att du hittade min blogg :) Kommentera gärna vad du tycker om det jag skrivit. Gillar feedback :)
Ha det bra!
mcrookie.blogg.se

2013-09-03 @ 08:36:56
URL: http://smakalivet.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Hittade precis denna blogg! Det var länge sedan jag skrattade så gott! Känner igen mig i mycket av reflektionerna. :-) Fortsätt skriv! Snälla! :-)

Svar: Tack :)
mcrookie.blogg.se

2014-03-12 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0