Dagens outfit

Inspirerad av Blondinbella/Kissie/annan valfri bimbo har jag starkt börjat överväga att starta dagens outfit som ni kära läsare kan låta er inspireras av. Tror denna trend kommer starkt. Varsågoda: 
 
 
- Underkläder från Frank Dandy (syns ej på bild) saknar resår och är säkert tio år gamla, sköna att åka i.
- BH från Cubus (undvik Push-up) känns bara trångt under MC-jackan. 
- T-shirt från Cubus. Full med sköna lufthål som Sigge rivit upp när han försökt klättra på mig, svalkar skönt. 
- Tjockstrumpor i storlek 44, märke okänt, "lånade" av Robban, slipper skav av MC-stövlarna. 
- Noppriga, jättestora långkalsonger från Everest. Sköna under MC-byxorna. 
- Urtvättad, tjocktröja från New Yorker. Min favorit. 

Kommentarer
Postat av: Vildnos

Tror du är nåt på spåren här - dagen Mc(Out)Fit lixom. Skynda dig att sälja idén till skvallerpressen innan nån annan snor den.

I synnerhet T-shirten med rivhål från Sigge känner jag att jag blir sugen på, låter supertrendigt! Tjocksockor köpte ju jag nya i Sorsele så där är jag förlorad tyvärr. Jag följer med spänning de kommande trenderna ;)

2013-08-08 @ 15:33:16
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0