Snabbinlägg

Tänkte göra ett snabbinlägg innan vi lämnar hotellet. Vi befinner oss i Innsbruck, Tyrolen just nu. Det har blivit lite ändrade resplaner, men inget större. Martin och Niklas påbörjar sin hemresa idag, via Tyskland, Polen (tror jag), medan jag och Robban tänkte vara iväg ett tag till. Vårt mål idag är att ta oss till Frankrike via Lictenstein och Schweiz. En resa på ca 40 mil. Kommer vi fram i rimlig tid så ska jag skriva en uppdatering om de senaste dagarna. Det har varit allt från överhettning i Venedig, bestigning av Grossglockner, satkärringar till städerskor och 30 mil genom Dolomiterna som skulle ta max 6h, men slutade med att de tog 12h...
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att höra från dig igen. Började oroa mig lite. Tänkte att du ätit upp all choklad alternativt att den smält till oigenkännlighet i din packning och att du därmed fått ett psykbryt och tagit tåget hem! Väntar med spänning på nya uppdateringar. Kör roligt!

2013-08-09 @ 11:35:24
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0