6050

 
Så. Nu är vi på båten och installerade i hytterna. Jag visste att min båtfobi skulle bli ett problem, men att jag redan innan avgång sitter och har kraftig dödsångest hade jag inte räknat med. Vi är på väg att hitta något att äta så det blir ett kort inlägg. De andra väntar. Helst hade jag stannat kvar i hytten, men jag antar att det inte blir sämre om jag i alla fall försöker sysselsätta mig. Just nu går de igenom säkerhetsrutinerna via högtalarsystemet, vilket bara gör mig ännu mer stressad. Vet inte ens vilket språk de pratar. Tror de försöker sig på Engelska och Svenska förutom Polskan, men det är jävligt bristfälligt. Redan när hojarna skulle surras fast så visade sig det sig att man kan glömma all form av kommunikation vid en nödsituation, det är bara att slå sig fram.
 
 
Nu går båtjävlen och det finns ingen återvändo. 

Kommentarer
Postat av: Peppe

Fantastiskt rolig blogg, som jag följt ett tag. Åker själv mc men ytterst sällan med "spätta". Trots det förstår jag dig (jag skulle också somna).
Känner även igen dina packningsbekymmer!
Vill nu bara önska er lycka till på Europaturen och sannolikt har ni nu landat/landstigit i Polen lyckligt och väl.
Fotsätt berätta!

Svar: Tack för kommentaren/responsen! Det känns alltid kul när man får positiv feedback :) Fortsätt med det!
mcrookie.blogg.se

2013-08-01 @ 14:16:46
Postat av: Karro

Inte händer det nått gumman! :)

Svar: <3
mcrookie.blogg.se

2013-08-01 @ 15:19:39
Postat av: karolina

Överlevde du resan? Jag hoppas på det, det vore förfärligt hemskt annars...vill inte ens tänka tanken... :'(
Men jag hoppas att du är uppe på hojen nu och att det snart kommer en ny uppdatering.
Älskar <3

Svar: Älskar dig <3
mcrookie.blogg.se

2013-08-01 @ 17:53:50
URL: http://datidnutidframtid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0