Dag 1 Sundsvall-Färjan till Polen

 
Efter en morgon full med stress, irritation och några mindre psykbryt är vi nu på väg. Jag och Robban har precis kommit fram till Tönneboda, 16 mil från Sundsvall. Bara 28 mil kvar till Nynäshamn då... Vi har åkt längst med E4:an, världens tråkigaste väg. Detta ledde till att jag somnade efter ca 5 km. Dumt. Vet inte vad det är med mig och att somna när jag åker. Måste hitta ett sätt att hålla mig vaken. Vi sitter och inväntar resten av gänget då de av något skäl inte kom iväg som de skulle imorse. Hörde något om tjejsur :)
 
Note to self: Tönneboda är Angry Birds tillhåll 
 
Elak fågel som vill mig illa... (det syns inte men han är uppbackad av sitt gäng)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0