Till min älskade...

 
Älskling... 
 
Imorgon reser vi ut på vår första långresa tillsammans, vårt första äventyr. 
Vi kommer åka över 700 mil tillsammans. Du och jag. Jag vill att du ska veta att du är det bästa som hänt mig. Någonsin. Utan dig är jag inte hel, vi kompletterar varandra perfekt. Efter tre år tillsammans så pirrar det fortfarande i magen när jag ser dig. Vi har kämpat och tagit oss igenom så mycket. Du är min själsfrände. Jag har aldrig känt något som ens går att jämföra med den kärlek jag känner för dig. Du är mitt allt. Vi har nyligen köpt ett hus och adopterat världens finaste hund. För knappt en vecka sedan såg vi ut platsen där vi kommer vigas. Inom en snar framtid så planerar vi en stor familj. Hela livet ligger framför oss. Som jag älskar dig.  
 
 
Så om nu båtjävlen till Polen sjunker imorgon och jag drunknar, ELLER om du kör och välter så jag blir en grönsak, ELLER om jag ramlar ner för något berg och slår ihjäl mig för att du ber mig posera inför kameran, ELLER om jag blir kidnappad och avrättad av italienska maffian som kräver lösen efter att dom kapat mitt ringfinger och skickat till dig, lösen som du inte kan betala eftersom våra besparingar gick åt till den här resan,  ELLER om jag helt enkelt får ett psykbryt efter ett par veckors MC-åkande och hamnar på ett mentalsjukhus i nåt land som ligger typ 100 år efter i utvecklingen, så jag blir inlåst och tvingas bada långbad, får gå omkring i en Hibernalhatt (då föredrar jag fan MC-hjälmen) med medföljande tvångströja resten  av mitt liv, skrikandes: 
Släpp ut mig! Släpp ut mig! Jag är inte sjuk! Ni ska få fan för det här! 
 
Älskling... om något av detta skulle inträffa...
Då kan du ju komma ihåg att denna resa var DITT jävla förslag, INTE mitt. 
 
Och jag vill att de spelar:
 
- Release Me - Oh Laura  
- Lämnar - Kent 
 
(Inget kristet skit) på min begravning/minnesstund 
 
Och har du tillgång till askan efter mig (om kroppen inte ligger på havsbotten och äts upp av ålar, i så fall kan ni ju käka extra fina, välnärda ålar lagom till jul) så vill jag att hälften av askan sprids på Ulvön och hälften på toppen av Stenshuvud i Skåne. Jag vill ha den här bilden på minnesstunden: 
 
 

Kommentarer
Postat av: Farbror Perrolf

Det känns gott att framtidshopp och kärlek för dig framåt. När du blir lika gammal som jag spelar det mindre roll. MILF eller mature, avmagrad eller fet, rakad eller päls, Lexus eller Mord Mondeo, NY eller Rostock, stekare eller sopare, finkrog eller pizzeria.......det rullar bara på lite lojt och försiktigt i väntan på att valet står mellan dagblöja och kateter. Lev nu och ha det gott!

2013-08-06 @ 15:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0