Uppdatering av planering

 
Så. Nu har vi (nog) spikat vår resrutt. Robban och jag kommer köra vidare efter Italien, medan våra medresenärer tar sig hemåt via Tyskland, Polen-Nynäshamn. Robban och jag sitter just nu på Ulvön i olidlig värme och gör inte så mycket. Vi har i alla fall lyckats slussa in Sigge hos Robbans föräldrar, där han kommer få bo de närmsta veckorna. Sigge hatade miljöombytet de första dagarna, men har nu börjat gilla läget. Lite för bra. Den lilla fjäskgrisen har ställt in sig ordentligt. Jag vaknade till ett skräckfilmsscenario när jag hörde Robbans mamma viska till Robbans pappa imorse, då hon trodde vi sov: 
 
- De kan inte bara lämna honom här och sen komma om tre veckor för att hämta honom... Vi har aldrig lovat att lämna tillbaka honom. Han får stanna här. Det blir bäst. Vi har ju haft katt innan. 
 
Robbans och min resrutt. 
 
Missnöjd Sigge 
 
Nöjdare Sigge (möjligen lite apatisk) 
 

Kommentarer
Postat av: karolina

Åh! "vi har aldrig lovat att lämna tillbaka honom" - så klockrent *fniss* Men jag hoppas ju givetvis att ni får tillbaka Sigge när ni kommer hem... "vi har ju haft katt innan" *fnissar ännu mer*

Pussen på <3

Svar: Pussen på älsklingen <3 Tack för kommentarerna. Behöver allt stöd i världen nu.
mcrookie.blogg.se

2013-07-28 @ 15:03:20
URL: http://datidnutidframtid.blogspot.com
Postat av: Vildnos

Pust! Började bli grymt orolig när jag inte såg några nya inlägg från dig. Typ att du gett upp livet som böna och gått i kloster, alternativt bosatt dig på första bästa glasscafé, i väntan på att den eviga MC-isten till man du har skaffat dig bestämt sig för att komma hem igen!

Jag rullar vidare små turer på min underbara hoj och kikar in här emellanåt för att kolla av din europatripp, den kommer att bli grym. På fler sätt än du vill veta ;) Jag hoppas ni får toppenväder och många fantastiska upplevelser att leva på i vinter när kylan sätter in.

Ha en underbar tripp!!
/ia

Svar: Tack :) Känns bra med lite mentalt stöd hemma från Sverige när jag ger mig iväg
mcrookie.blogg.se

2013-07-29 @ 13:29:45
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0