Vuxenblogg 2

 
Blir trött. Den här "J" fortsätter att skicka elaka, ointelligenta, patetiska kommentarer. Tydligen förstod inte "J" mitt förra inlägg. Kan ju börja med att säga: 
 
Du kommer INTE få dina kommentarer publicerade. Du får en viss uppmärksamhet genom att jag svarar dig här. Det kan jag bjuda på. Du verkar ju vara en riktig No Life som kan få någon annan form av bekräftelse än såhär. Jag tycker lite synd om dig. Avundsjukan äter upp dig och gör dig till en bitter och liten människa. Säg rakt ut vad du vill säga istället och vem du är. Det blir lättare att kommunicera då.
Vad är det du vill "J"? Vad är syftet med dina elaka kommentarer?
Jag vet ju att du är någon i min/vår närhet. Du säger att jag vet så lite, men berätta istället då... 
 
Tänkte på det här citatet när jag läste ditt senaste påhopp: 
 
 
Så fråga dig själv "J": Om du nu tycker så illa om mig, vill du då verkligen bli ägd av mig? För det är ju precis det du är just nu...
 
Till er andra, vettiga läsare. Tack för att ni följer bloggen, trots att jag har varit lite dålig på att skriva senaste tiden, så ser jag på statistiken att ni är trogna läsare. Det känns riktigt bra. Om precis en vecka så börjar Europaäventyret och därmed ökar inläggen. Håll ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0