Dåligt med tid


Jag har insett att det är svårare än vad jag trodde att hinna med att blogga. Bristen på inlägg beror inte på någon form av bloggtorka, snarare tvärtom. Dagarna vi varit här har varit fulla med upplevelser och intryck, men det är hyfsat svårt att uppdatera när man sitter på hojen hela dagarna. Sen när vi kommer hem vid 21-22 så är man helt slut. Det är bara av med MC-stället, slänga i sig lite mat och sova. Tror aldrig jag sovit så bra som under den här semestern. Både på hojen, parkeringsplatser och mot husväggar. tror jag har någon form av Narkolepsi-light... Vi åker hem imorgon och jag kommer få uppdatera lite i efterhand. Hade gärna stannat några dagar till... Det har varit några fina dagar här. 
 
Väntar på färjan
 
Väntar på att Robban ska komma ut från affären 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0