Hemma

 
Nu har vi varit hemma några timmar i Sundsvall. Trötta, men nöjda. Jag går omkring i mina långkalsonger och har MC-frissa (platt och rufsigt hår samtidigt). Har varken orkat duscha eller packa upp än. Vägen hem kändes lång, särskilt när vi passerat Gävle och det började ösregna. Niklas och Martin åkte Robban ifrån några mil innan Sundsvall, jag märkte det inte förrän vi nästan var hemma. Men tack till er båda för en rolig Gotlandsresa! 
 
Sigge har varit totalt uppmärksamhetsstyrd sen vi kom innanför dörren, jag tror att vi varit lite saknade. Han går emellan oss och tvångsgosar utan uppehåll.
 
Ska försöka mig på lite oftare uppdateringar nu när vi är hemma. 
 
Niklas, Martin och Robban 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0