Mål och motivation

 
För att få ut något av resan (läs:STÅ UT) så känner jag att det är viktigt med någon form av målsättning som skapar motivation. 
 
Mina personliga mål med resan är att: 
 
[] överleva båtresan 
[] se raukarna 
[] lära mig mer om MC-kulturen 
[] en rundvandring i Visby
[] gå ut och festa ordentligt ( i alla fall en kväll) 
[] lära känna Martin och Niklas ännu bättre 
[] uppdatera bloggen ofta, ta mycket bilder
[] ta årets första dopp 
[] Lummelundagrottorna 
 
Grabbarnas personliga mål är: 
 
[] ? antar att det ingår öl och motorcyklar

Kommentarer
Postat av: Farbror Perrolf

Hej hopp!

MC-semester låter som ett bra upplägg. Antar att du krävt att få åka i sidovagn. Ska med ett leende följa ert svenska sommaräventyr. Gärna med foton från svenska smultronställen som Ullared, Skara sommarland, Skansen eller bara en vanlig campingplats. Ha det fint och kom ihåg det där med väder och kläder när det blir blött.

Svar: Äntligen en vettig kommentar ;)
mcrookie.blogg.se

2013-06-11 @ 21:46:23
Postat av: Fabror Perrolf

Skulle läst lite fler inlägg innan jag kommenterade. Förstår nu att det är norrlandskusten och Gotland som gäller. Har en fråga angående vildmarken som du kanske kan hjälpa mig att få svar på. Har hört att de som vaggar runt i Bob Marley t-shirt och rastaflätor är semestrande samer i sommardräkt. Stämmer det? Hittar du några på vägen så kan du väl fråga. Gärna med ett foto.

Svar: Kära Farbror...Är inte så insatt i vildmarkslivet än, här i de karga, ödsliga norrmarkerna. Det enda jag vet är att här är mörkt dygnet runt 10 månader om året, som sen vägs upp av konstant ljus dygnet runt i 2 månader. Det du beskriver kan också vara Hillbillies från Banjo Byn som kommit vilse. I så fall så kan jag tyvärr inte stanna till. Allmänheten uppmanas att absolut inte kliva ur bilen om du skulle köra på en sån där... Eftersom vi färdas på MC så antar jag att det bara är köra vidare fort som fan om det inträffar...
mcrookie.blogg.se

2013-06-12 @ 08:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0