Om alltings jävlighet

 
Jag är inte bitter men, jag har varit halvdöd sen vår tripp till Bönhamn. Förkylningen har gått från snor och feber till halsont och jag hostar nästan upp mina lungor. Dessutom är jag trött och har fullt med stora, äckliga förkylningsblåsor i näsan, äcklig detalj, men ska jag skildra The Real World MC, så ska fan allt mitt lidande med. Ni ska veta hur jag offrade mig. Detta är den bittra sanningen och ja, jag ljög. Jag är skitbitter. Fuck Bönhamn! Fuck MC! Du blir sjuk och äcklig av att åka MC, dessutom har du en ständig pågående bad hair day. Jag blir ALDRIG förkyld. Jag har ett konstaterat jättedåligt immunförsvar, men jag blir ALDRIG sjuk. Det är fascinerande, det VAR fascinerande. För nu är koden knäckt. Några timmar på hojen så är jag oskadliggjord. 
 
Note to self 1: Åka MC knäcker ditt immunförsvar. 
Note to self 2: Mc-åkande gör dig ful och äcklig. 
 
Note to alla andra: Används den här informationen mot mig så dör ni. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0