Planering inför Gotland

 
Det närmar sig nu. Min första riktiga resa med MC. Vi kommer åka ner till Nynäshamn 12 juni och övernatta där. Dagen efter tar vi färjan till Gotland. Jag hatar/är livrädd för att åka med större båtar, men tre timmar ska jag fixa. Dessutom är det på dagen och det är mindre skrämmande, de flesta allvarliga  båtolyckor sker på natten. Jag kommer få tillfälle att återkomma till mitt komplexa förhållanden till båtar när Europaresan närmar sig. 
Vi kommer stanna tills den 17 juni. Sen beger vi oss uppåt igen. Vår semester "råkar" enligt Robban sammanfalla med Lelledagarna.  Vi kan ju diskutera "råkar sammanfalla"... 
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så börjar MC:isterna spåra fullständigt nu.
SMS-signalen tjuter ständigt. Jag har försökt stänga av (inte sambons mobil, för den släpper han inte ur sikte), men rent mentalt. Det är omöjligt. Jag är trött i huvudet. Sluta nu! Martin och Niklas SLUTA, ni kommer få fan för det här! 
 
Detta är i alla fall planen: 
  
Resrutt: Sundsvall-Nynäshamn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0