På väg till Fårö

 
Just nu sitter vi och äter frukost, börjar bli sliten nu. Min kropp är trött av allt MC-åkande, men samtidigt känner jag att det inte varit så tungt som jag tänkt mig. Just nu ser ser planen för förmiddagen ut såhär (kan ändras fort): Efter frukosten så åker vi norrut till Fårö. Där tar vi färjan över. Målet med Fårö är dels att kolla på raukarna där, dels att jag tänkte genomföra årets första dopp. Sen åker vi tillbaka till stugan för en snabb lunch. Vädret är helt perfekt idag, vilket känns riktigt skönt efter allt regnande. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en riktigt skön dag, men bada inte, det är nog SVINKALLT!

Svar: Har badat, det VAR svinkallt!
mcrookie.blogg.se

2013-06-15 @ 11:28:32
Postat av: Farbror Perrolf

Fårö, Ingemar Bergmans gamla andningshål. Ön som andas svensk finkultur och skaparångest på samma gång. Skulle du se hans vålnad bland raukarna så var snabb med kameran. Själv ska jag se en mer levande gubbe ikväll. Mark Knopfler på Malamö Arena. Det är annat än Broder Daniel och fjollHåkan.

Svar: Mark Knopfler??? Måste vara en kvarleva från långt innan min tid...Glöm inte öronpropparna!
mcrookie.blogg.se

2013-06-15 @ 15:15:20
Postat av: fia

trevlig sommar i olika väder o vind....o cillen rammla inte av hojen nu=)

Svar: Det var riktigt idag när jag råkade somna :) Trevlig sommar själv :)
mcrookie.blogg.se

2013-06-15 @ 23:00:00
Postat av: Farbror Perrolf

Öronproppar såldes av unga småfnusor inne på Malmö Area. Med drinkglaset i högsta hugg avfärdade jag dem genom att undra vad man ska med öronproppar till när man har hörapparat. Att inte känna till Mark Knopfler är musikalisk analfabetism, men visst var det många gråa och skalliga nackar på plats.

Svar: :)
mcrookie.blogg.se

2013-06-16 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0