The real world MC-nörd

 
Min sambos mobil låter oavbrutet, vi pratar om i snitt om 40 sms om dagen. Så idag passade jag på att "låna" den medan han lagade lunch. Jag ville veta vad det var för sjuk/besatt människa som höll på, eftersom det bara har eskalerat de senaste veckorna. Kunde det vara en ny stalker från Dallan, nu när han äntligen blivit av med den förra, efter att hon... gått över gränsen lite. Men det var värre än vad jag kunnat föreställa mig... 
Detta var vad jag hittade: 
 
- Jag är faaan LYYYYYRRIISK!! 
- Bra. Köp nytt nästa år
- Jag är tårögd över BMW. Kärlek vid första ögonkastet! 
- Vilken jävla hoj det här är! Fullpackade väskor så ligger den ju som ett strykjärn!
Stabilare lastad! 
 
* * * * * 
 
- Ska bli kungväder när vi drar till Gotland! 
- Japp kollade jag med! 
- Hoppas det inte är totalt kaos på bolaget där. Inte stort precis.
- Packväskor, ta med hemifrån :) 
 
* * * * * 
 
-Så! Då har Ewa passerat 3000 mil igår kväll då. Ca 900 till nästa service...
- Sweet! 
- Hon börjar bli gammal... Men hur mycket Mr.N än tror det, så ska jag inte köpa nytt innan Europaresan. 
- Akta så inte Ewa tar en cyanidkapsel igen. 
- Cyyyanid ja! Das ist korrekt ja! 
- Så passa på köp nytt innan hon sväljer fanskapet. 
- Hon är så timid och har för mycket livsglädje för sånt. 
 
* * * * * 
 
Jaha, detta kommer bli en riktigt spännande sommar. Eller? 
Stora delar av texten har fått censurerats, eller plockats bort helt, av hänsyn till er läsare och till knäppskallarna som inte riktigt verkar ha "alla ekrar fastskruvade" alt. "alla kubik hemma". 
Ska äta nu och försöka förtränga vad jag just läst. 
 
NOTE TO SELF: Smygläs inte din sambos meddelanden. ALDRIG. 
 
What it fels like... (Sigge) 
 
 

Kommentarer
Postat av: NL

Du kanske skulle bjudas in till sms gruppchatten Cilia.

Svar: N, då kommer jag bli i för dålig psykisk form för att kunna åka med...
mcrookie.blogg.se

2013-06-04 @ 13:05:18
Postat av: Gustav

Fin katt, rolig blogg.

Svar: Tack!
mcrookie.blogg.se

2013-06-06 @ 23:12:47
Postat av: Sigge style

Rainman style!

Svar: :)
mcrookie.blogg.se

2013-06-17 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0