Hemkommen och nytt rekord

 
Så kom sambon hem. Ytterdörren slits upp och det första jag hör är INTE "Hej älskling!" utan: 
 
- Oh! Jag svettas ihjäl, det är fan över 20 grader ute. Ont i fötterna. Måste kissa. NU. 
 
Jag ler lite drygt och självbelåtet och hindrar mig själv från att säga: 
 
"I hate to say I told you so" 
 
Men han verkade ha haft en bra dag och de hade slagit rekordet. Med 28 motorcyklar...
Grattis SMCC, efter flera månaders hårt slit, kämpande, blod, svett och tårar så förtjänade ni att lyckas. För att inte tala om all reklam ni spridit via olika sociala medier, för att värva deltagare. 
28 st. Wow. Ni kommer sätta Sundsvall på världskartan. 
 
Tips: Satsa på att spräcka 1020 gränsen nästa år. Jag tror på er. Heja, heja! 
 
Här kommer lite bilder från dagen: 
 
 

Samlig i Timrå 
 
 
Sambon som fjortisfotat sig själv 
 
 
Dagens coolaste (klistermärke på okänds tank) saknas bara djurbild och studentbild (dessa jobbiga studenter) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Gillar din blogg!

Svar: Tack!
mcrookie.blogg.se

2013-05-25 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0