Tältmord och dålig planering

Det blev inget tältande. Vi sköt fram det tills vi inte hade tid och imorgon så åker vi. Fast jag kände mig mest lättad när Robban var den som inte orkade gå ut i tältet. Jag hade suttit hela kvällen och katastroftänkt på tältmord fast insett att jag inte kunde skylla på att jag var rädd för att bli mördad om vi tältade i trädgården. Sannolikheten är ju inte speciellt stor. Blir lättare att hantera de tankarna när vi är flera som kommer att tälta. Sannolikheten att just vi blir mördade kommer ju minska ännu mer då eftersom det finns flera tält att välja mellan för den eventuella mördaren. Skönt.

Tillbaka till att skjuta fram saker. Jag har inte börjat packa än. Har inte ens funderat på vad jag bör ha med mig. Har ägnat de senaste dagarna åt att träffa goda vänner, åka ner med hunden till Småland och försöka plocka undan lite här hemma. Men nu borde jag ju försöka ta tag i att packa. Eller jag måste ta tag i det. Återkommer senare ikväll.
 
Njuter av de sista dagarna innan tältsemestern
 
Scott som nu är på semester i Småland 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0