Tillbaka

Efter nästan 10 månaders uppehåll, då jag/vi hunnit adoptera en gatuhund. köpt en skelande siames och ett hus på landet, så återupptar jag bloggen. Jag kan knappast kalla mig för en rookie längre. Även om jag fortfarande inte lärt mig att klä på mig balanserat än (alltid för varmt eller kallt), även om jag fortfarande tycker att hjälmen pressar sönder mitt huvud och fast jag varken kan hoppa av eller på hojen så där snyggt och smidigt som jag önskat. Planer på årets tripp har tagit form: Nordkap.
Om två veckor.
Tror att det kan bli fantastiskt spännande och kul.

Och kallt.
Och mygg
Och ösregn.

Men ändå.

Jag är fortfarande värdelös på att packa. I år så finns det dessutom mindre utrymme för mina saker. Vi ska ha med tält och sovsäckar, köra mycket på mindre vägar och lämna en av packväskorna hemma. Har ingen aning om hur jag ska lyckas få med allt jag behöver (vill ha med). Att packa för mig är ett äventyr i äventyret....
 
Hojtur ur i början av maj... 

Kommentarer
Postat av: Anders

Kul att se dig/er igen. Ser fram emot ytterligare en trevlig dagbok om Nordkap. Jag var själv där 2012 och kan varmt rekommendera resmålet...om vädret är bra :)

Svar: Tack! Kul att du följer :)
mcrookie.blogg.se

2014-06-23 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0