Underställ

 
Våra underställ som vi skickade efter i onsdags kom idag. Inte överdrivet snygga, men antagligen de viktigaste plaggen att ha med sig. Jag har suttit ute på nätet och googlat "snygga underställ" i flera dagar. Hittade många riktigt snygga, särskilt hos Kari Traa och Aclima, men tyvärr utanför vår resebudget. Dessutom fanns det ull i flera av dem vilket jag aldrig skulle fixa. Det kvittar hur lite det är, kombinationen ull och värme leder till kli och obehag. Kli och obehag kommer leda till småpanik när jag sitter på hojen och inte kan komma någonstans. 

Drömmen. 

Så nu blev det två par helsvarta och ullfria istället. Två par känns som ett måste. Jag vet inte riktigt hur kallt det kommer att bli, men jag räknar ändå med att jag kommer tillbringa de flesta av dygnets timmar i underställ. Det känns ju inte jättefräscht att bara ha ett ombyte då. Så min tanke är att kunna tvätta det ena paret och samtidigt inte behöva frysa medan det torkar, utan alltid ha ett rent och torrt underställ på mig. Låter väldigt ambitiös nu, får se hur länge det håller... 

Verkligheten. 
 
Nu har jag fördjupat mig tillräckligt i underställ, mer spännande än såhär blir det faktiskt inte. 
Nu väntar en hojtur på grusväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0